Marketingul online nu mai este ceva nou de luat în considerare pentru întreprinderile mici. De fapt, este chiar opusul, pentru că multe firme apelează deja de ani de zile la această strategie și se pare că nu are sfârșit. Cu toate acestea, mulți manageri aflați la început de drum neglijează cât de important este marketingul online pentru succesul lor în afaceri. Printre motivele pentru care acest lucru se întâmplă să fie este timpul, banii sau, pur și simplu, necunoașterea aprofundată a ceea ce înseamnă marketing online. Realitatea este, totuși, legată de faptul că multora dintre clienți le pasă și pentru a fi relevanți pe piața aglomerată de astăzi, este o necesitate să fii prezent cât mai mult în mediul online.
A avea un site web optimizat pentru căutare, a fi prezent pe rețelele sociale cu care interacționați efectiv și a încorpora e-mailul în strategia de marketing poate părea o sarcină greu de realizat, în ciuda faptului că implică foarte puțin timp. Soluțiile de marketing automatizate ajută la realizarea actualizărilor constante și frecvente ale tuturor acestor canale, iar datele care sunt urmărite prin intermediul rețelelor sociale, marketingului prin e-mail și alte strategii online oferă un motiv mai mult decât suficient pentru a le face o prioritate. Cuvântul- cheie aici este legat de importanța datelor, însemnând ceva din care întreprinderile mici pot câștiga cu adevărat atunci când le acordă atenție și reacţionează la ele în mod constant.
Marketing online sau offline... Trebuie să facem o
alegere?
Multe companii, în special cele care nu vând de fapt nimic
online, se plâng adesea că nu există suficient timp în zi pentru a face totul
și, ca urmare, marketingul online estedat la o parte. Din păcate, nu așa iau
clienții decizii. Realitatea este că majoritatea consumatorilor apelează la
internet pentru a descoperi ce să facă, unde să meargă, de la cine să cumpere
lucruri și multe altele. Ținând cont de acest lucru, cumpărăturile online nu
sunt singurul motiv pentru care oamenii aleg mediul online. În schimb, a fi
prezent în mediul online deschide mai multe căi pentru ca întreprinderile mici
să câștige vizibilitate în rândul consumatorilor. Pe de altă parte, în ceea ce
privește întrebarea lansată, cert este că valorificarea marketingului online și
offline vă poate dubla eforturile și, totodată, câștigurile atunci când vine
vorba de impact.
Așadar, marketingul online vă permite să fiți deschis
pentru afaceri non-stop, fără să vă faceți griji cu privire la orele de
deschidere a magazinelor sau la plățile pentru orele suplimentare pentru
personal. Oferirea produselor proprii pe Internet este, de asemenea,
convenabilă pentru clienți. Ei pot naviga în magazinul online în orice moment
și pot plasa comenzi atunci când au timp și disponibilitate.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu